Vragen

Gebruiken jullie glans  mat fotopapier?
Wij gebruiken heel bewust mat fotopapier.
Glans heeft het  grote nadeel dat het zeer gevoelig is voor vlekken, en wanneer je het inlijst er lelijke kringen kunnen ontstaan achter het glas.
( zogenaamde newton ringen )

Ook heeft mat een natuurlijke uitstraling die sterk aansluit bij onze stijl van fotografie.

Wat is de levertijd van de producten?
De fotoafdrukken zullen binnen enkele werkdagen geleverd worden. Echter op de producten canvas, aluminium, dibond en imagewood zit een gemiddelde levertijd van 2 tot 4 weken. Foto kado’s 2-3 werkdagen.

Het inloggen lukt niet.
Het niet kunnen inloggen kan de volgende oorzaken hebben:
– Het inloggen is hoofdletter gevoelig.
– Uw internetprovider doet dit niet. Met een ander internetprovider lukt het wellicht wel.

Hoe kan ik de bijzondere producten zoals imagewood, aluminium, canvas en dibond bestellen?
Deze producten staan onder het mapje “wanddecoratie”.

Wat is een download?
Bij alle portretfoto’s kan er gekozen worden om ze  digitaal te downloaden.
Wenst u meerdere foto’s te downloaden dan kiest u dus meerdere keren voor een download.  Per keer wordt er 1 digitale bestand geleverd in hoge resolutie.

Ik kan geen download bestellen.
Alleen de portretten kunnen als download besteld worden. De groepsfoto’s niet.

Spoedbestellingen
Spoedbestellingen worden normaal geleverd binnen 1 a 2 werkdagen en gelden alleen voor fotobestellingen afgedrukt op fotopapier.
Voor overige fotoproducten als bijv. imagewood, canvas, aluminium, dibond hebben we wat meer tijd nodig om een mooi product te kunnen leveren waarvan de gemiddelde levertijden ca 2 tot 4 weken zal zijn.
Kwaliteit staat voorop !

Worden de zijkanten van het canvas ook bedrukt?
Per bestelde canvas zal worden bekeken of de foto kan doorlopen over de zijkanten. Indien dit afbreuk doet op de foto zal dit niet gaan gebeuren.

De foto’s zien er donker uit
dit komt hoogstwaarschijnlijk dat je het met een gewoon computerbeeldscherm bekijkt. Wij werken met gecallibreerde foto beeldschermen waarop wij de foto’s beoordelen en corrigeren voordat ze online worden gezet. De afgedrukte foto’s die je besteld zien er dus perfect uit.

Tot wanneer kan ik bestellen ?
De foto’s blijven 2 maanden na het uitdelen van de inlogkaarten online.
Je hebt dus 2 maanden de tijd om te bestellen.

Kan ik meerdere keren bestellen ?
Je kan zo vaak als je wilt een bestelling plaatsen

Ik mis de groepsfoto van mijn kind.
Waarschijnlijk gaat het dan om een kind dat in groep 8 zit. Sommige scholen regelen  zelf iets voor groep 8.

Mijn ene kind heeft meer portret foto’s om uit te kiezen dan mijn andere kind.
Bij sommige kinderen maken we wat extra foto’s. Elk kind moet minimaal de volgende foto’s hebben:
– 1 groepsfoto (uitgezonding hierop is groep 8 van sommige scholen)
– 1 foto in zwart/wit
– 1 foto in kleur
– 1 close-up portret in zwart/wit
– 1 close-up portret in kleur
NB Op kleine scholen is het aanbod wellicht anders.

Er is een bestelde foto niet geleverd.
Indien er bestelde foto’s op fotopapier niet geleverd zijn, kunt u contact opnemen met:
Email | support@oypo.nl of
Tel | 040-8200214
Houdt uw ordernummer bij de hand.

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
De verwerkings-/ verzendkosten bedragen € 2,50 voor bestellingen die geleverd kunnen worden als brievenbuspost. De verwerkings-/ verzendkosten voor pakketten bedragen € 6,50.

Ik heb mijn bestelling (foto kado’s of foto-afdrukken) beschadigd ontvangen.
Vooropgesteld vinden wij dit erg vervelend voor u. Wij besteden grote zorg aan de verzending en de verpakking van uw bestelling en proberen beschadigingen hiermee te voorkomen. Is uw bestelling onverhoopt toch beschadigd dan horen wij dit graag van u. Het best kunt u de beschadiging melden door een e-mail te sturen naar support@oypo.nl met daarin duidelijk wat er mis is met uw bestelling en indien mogelijk met een foto van de beschadiging.
Voor de overige producten kunt u mailen naar: bertil@leukeschoolfotografie.nl

Ik wil mijn bestelling retourneren
In Nederland heeft elke consument een herroepingsrecht op een aankoop. Echter geldt dit niet voor aankopen die op maat gemaakt zijn, zoals foto’s. Aangezien wij uw foto’s niet opnieuw kunnen verkopen kunt u deze helaas niet retourneren.

Mijn bestelling is niet compleet.
Wanneer u uw foto’s in verschillende formaten en op verschillende fotoproducten heeft besteld dan kunt u deze als deelleveringen ontvangen. Alle fotoafdrukken boven het formaat 20x30cm worden als pakket verzonden. U ontvangt de vergrotingen in dit geval los van uw overige afdrukken. Wanneer er een deellevering van uw bestelling is verzonden dan kunt u dit zien in de orderstatus van uw bestelling. De verwijzing naar de webpagina met de orderstatus hebt staat in de orderbevestiging die u vie e-mail hebt ontvangen.

Hebben jullie ook leuke kortingen?
De kortingen / acties kunt u vinden op de aanbiedingen pagina: AANBIEDINGEN
Tevens staan ze op de bestelpagina: BESTELLEN